hlavná stránka
koniec stránky

... a ako to dopadlo ... a ako to dopadlo ... a ako to dopadlo ...

Silvester 2010 - Jablonov n. Turňou

29. december 2010 - 2. január 2011

rekord!! - 19ks: trio BIG - Barborka, Ivanka, Gabika, Zuzka 4, Ivanka, Ivetka, kvarteto JAGR - Jaro, Anička, Gabika, Renka, duo HZS - Zuzka, Slavo, trio MP2 - Majka, Peťka, Peter, Diana, Želwa, Ľubo Roman

Fotopríloha zo Silvestra 2010

streda - 29.12.2010

príchod na základňu - kúrenie
     Po príchode na základňu sme zistili, že dnes budeme len rozmrazovať, aby sme sa z -4°C vo vnútri dostali rýchlo do plusových teplôt.

Drevo, voda, gamatka, drevo, drevo, ... večer bolo už aj 15°C. Dali sa hrať karty a pexeso.

štvrtok - 30.12.2010

vybíjanie poistiek a bežkovanie v okolí
     Navarené máme od stredy, preto pripravujeme len lôžka na spanie - matrace a lavičky s doskami a prikurujeme. Po obede ideme omrknúť prvú možnú bežkársku trasu, ale snehu je žalostne málo. Zuzka si užíva svoje prvé metre v živote na bežkách. Večer vybijeme poistky a pripravíme polovicu domu o elektrinu.

Po kontrole poistiek zisťujem, že je všetko v poriadku, necháme to teda na druhý deň, veď svetlo v kuchyni svieti, tak čo.

piatok - 31.12.2010

oprava elektriny, bežkovanie a oslava Silvestra
     Vymieňam porcelánové ističe, ale žiadna zmena. Chyba je inde. Preto ideme bežkovať na druhú stranu dediny, ale tam je viac ľadu ako snehu a ešte poľovníci naháňajú dve stáda vysokej lesnej zveri. Cestou späť si vyzdvihneme Ivanku zo zastávky busu, zlyžujeme do základne, zohrejeme obed a ja idem po miestneho elektrikára, aby odstránil chybu. Príchodom MP2 sa aj chyba nájde a všetci sme spokojní. Peťka sa rýchlo udomácni, privítame Ivetku, varíme kapustnicu, privítame HZS, JAGR tím, Dianu a Želwu. Nakoniec prikvitne aj Ľubo Roman. Stoly pripravené dievčatami sa prehýbajú pod sladkosťami a pitím.

Najväčší úspech majú Zuzkine JVS tučniaky, Romanove slané záviny a všetky ostatné koláčiky. Debaty preruší až odchod MP2 s unavenou Peťkou. Polnoc sa posunie o pár minút opakovaným odpočítaním, spoločnými prianiami, ohňostrojom z prskaviek, fontániek, gúľ. Jedna sa rozhodne vyraziť opačným smerom, roztrhne rúrku a všetci výskajú od strachu. Aj tí, čo prežijú horiaci svietnik, sa rozlúčia s JAGR-ovcami. Deťom sa síce odísť nechce, ale musia. Nad ránom sa uložíme do jednej prepchatej izby a druhej chrápajúcej dvojky.

sobota - 1.1.2011

bežkovanie, sánkovanie a trhanie rifiel
     Okolo 10.h sa začal dom prebúdzať, po dlhých raňajkách sme sa rozdelili na bežkárov, sánkarky a Betliarčanky. Bežkári si to namierili na Sorošku, sánkarky na Horný vrch a dedinskú cestnú sánkarskú dráhu a Betliarčanky šli na novoročné prípitky s miestnymi.

Ľubo Roman vzali do Rožňavy všetky 4 dievky, prevzali si ich tam Dia so Želwou, prešli park, roztrhli rifle, hrali sa s Rinom a na klavíri. Teplo základne udržiavali Ivetka s Kysi. Po návrate všetkých sa začali karetné, tri kvádrikové bitky, scrabble.

nedeľa - 2.1.2011

papučovanie, plány na leto a rozchod domov
     Plánovaná turistika na Horný vrch sa zmenila na papučové tri kvádriky, karty, scrabble a pexeso. Po obede sa každý pobral svojou cestou.

Dianka sľúbila spracovať Taliansko na leto, Peťo spomínal Čechy, mohol by byť aj nejaký splav, Kysi zas plánuje cyklistický výlet po hradoch na východe. Vítané sú aj iné akcie, napr. odložené Poloniny, ...